ایران از تهدید های نظامی ککش هم نمی گزه
عــمـــــــــــــــــــار
فرهنگی اجتماعی و سیاسی
یک شنبه 23 بهمن 1390برچسب:, :: 11:33 ::  نويسنده : عمـــــــارجوان
 
به گزارش گرداب، "بان کی مون" دبیر کل سازمان ملل در سفر به فلسطین اشغالی شدت سرسپردگی و بی شخصیتی خود را به نمایش گذاشت. در همین حال مقامات رژیم صهیونیستی به شدت از نفوذ منطقه ای ایران ابراز وحشت کردند.

بان کی مون در دیدار با "پرز" و "لیبرمن"، رئیس و وزیر خارجه رژیم صهیونیستی بی آن که کوچک ترین اعتراض یا پرسشی را نسبت به تسلیحات اتمی رژیم صهیونیستی و عدم نظارت بین المللی بر فعالیت های آن‌ها مطرح کند، گفته است: «من از مقامات ایرانی خواسته ام ثابت کنند برنامه اتمی آن‌ها برای اهداف مسالمت آمیز است و من فکر می کنم آن‌ها هنوز جامعه بین المللی را قانع نکرده اند.»

وی همچنین به پرز گفته است: «دیدار من در مقطعی انجام می گیرد که همه چیز در اطراف ما به هم ریخته است. هر دوی ما نگران چگونگی دستیابی به صلح و امنیت در منطقه هستیم. من به شما قول می دهم پیرامون ایران، "حماس"، "نوار غزه" و رویدادهای سوریه با صدایی بلند اقدام کرده و سخن گویم.»

شیمون پرز در این ملاقات گفته است: «اسرائیل از تغییرات آینده در دنیای عرب حمایت می کند ولی باید مطمئن بود که این تغییرات تغییراتی برای آزادی و پیشرفت است و نه، همان‌طوری که شاهد آن هستیم، تغییری به نفع بنیادگرایان مذهبی و محدودیت برای آزادی و دموکراسی.»

آویگدور لیبرمن وزیر خارجه رژیم صهیونیستی نیز در ملاقات بان کی مون ابراز نگرانی کرد در صورتی که ایران به کنترل عراق دست یابد، یک زنجیره کشورهای تحت نفوذ ایران، عراق- سوریه- لبنان به وجود خواهد آورد و اسرائیل و اردن را با چالشی عظیم روبه رو خواهد کرد، واقعیتی که ثبات در منطقه را خدشه‌دار کرده و امنیت جهانی را به مخاطره خواهد انداخت.

یادآور می شود مقارن با سفر کی مون به تل آویو، برخی مقامات این رژیم مدعی شده اند "اسرائیل توان حمله به مراکز هسته ای ایران را دارد." "موشه یعالون" معاون "نتانیاهو" در کنفرانس سالانه هرتزلیا گفته است: «توان حمله به تأسیسات اتمی ایران وجود دارد.»

"آویو کوخاوی" رئیس سازمان اطلاعات ارتش رژیم صهیونیستی نیز گفته است: «فشارهای بین المللی به تغییر استراتژیک در سیاست اتمی ایران منجر نشده است.»

"ایهود باراک" وزیر دفاع رژیم صهیونیستی هم در کنفرانس امنیتی هرتزلیا گفت: «اگر تحریم های غرب در توقف برنامه اتمی ایران ناموفق باشد، اقدام نظامی در دستور کار قرار می گیرد.»

اما آویو کوخاوی تصریح کرده است: «200 هزار موشک با بردهای مختلف از ایران و سوریه و لبنان و نوار غزه، عمق اسرائیل را نشانه گرفته است.»

وی اضافه کرد: «این 200 هزار موشک قادرند اهدافی را در عمق اسرائیل و تل آویو مورد هدف قرار دهند. دشمنان ما امروز قادرند هر نقطه ای از اسرائیل را بزنند و برخی از این موشک ها بردهای صدها کیلومتری دارند.»

به گزارش "رادیو اسرائیل"، "جیمز وولسی" رئیس اسبق سازمان جاسوسی آمریکا نیز اخیراً گفته است: «ایران از تهدیدهای نظامی اسرائیل و غرب، حتی ککش هم نمی گزد. آن‌ها غیرمنطقی(!) هستند و از تهدید به حمله نمی هراسند.»
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

درباره وبلاگ

اللهم احفظ قائدا الامام الخامنه ای روحی فداک
آخرین مطالب
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 67
بازدید ماه : 327
بازدید کل : 13711
تعداد مطالب : 56
تعداد نظرات : 26
تعداد آنلاین : 1

حرم فلش - کد وبلاگ - طراحی

افسران جنگ سایبری

kale feri

پاتوق عمارها

حرم فلش - کد وبلاگ - طراحی
kale feri